Preskočiť k hlavnému obsahu »

Váš košík je prázdny

Reklamácia, pozáručný servis, vrátenie tovaru


Ešte pred nahlásením reklamácie Vám odporúčame spojiť sa s nami na tel. 051-749-58-13, 0905-269-141, 0911-896-023, alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Radi s Vami prekonzultujeme spôsob otestovania produktu, či jeho konfiguráciu alebo použitie, overíme záruku a pod. V niektorých prípadoch takto môžeme Vám (aj nám) ušetriť čas a výdavky na dopravu.


Postup pri reklamácii
  • Reklamačný poriadok nájdete tu
  • Vyplňte a odošlite formulár nižšie
  • Ak ste prípad s nami nekonzultovali, odporúčame Vám počkať na mailovú správu od nás s návodom ako máte postupovať
  • Predmet reklamácie zašlite podľa inštrukcií na našu adresu, alebo adresu servisného strediska
  • Zásielku označte nápisom "REKLAMÁCIA"

Postup pri pozáručnom servise
  • V prípade, že máte záujem o pozáručný servis, je potrebné sa s nami spojiť a dohodnúť si detaily
  • Vyplňte a odošlite formulár nižšie
  • Produkt zašlite podľa inštrukcií na našu adresu, alebo adresu servisného strediska
  • Zásielku označte nápisom "SERVIS"

Postup pri vrátení tovaru
  1. Vrátenie tovaru sa riadi našimi Obchodnými podmienkami
  2. Vyplňte a odošlite formulár nižšie
  3. Ak ste prípad s nami nekonzultovali, odporúčame Vám počkať na mailovú správu od nás s návodom ako máte postupovať
  4. Tovar kt. chcete vrátiť zašlite podľa inštrukcií na našu adresu
  5. Zásielku označte nápisom "VRÁTENIE TOVARU"

Adresa pre zaslanie
  • WELLNET, s.r.o.
  • Levočská 2
  • 082 12 Prešov